torsdag, november 09, 2006

Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen?

Dersom jeg får tak i den soperjævelen av en horesønn som sørget for at pc'en min kræsjet slik at jeg mistet alt jeg hadde av dokumenter, bilder og diverse andre ting jeg hadde bruk for, gjennom å lage et datavirus, kan jeg føre opp overlagt drap på CV'en min!
Å realisere seg selv gjennom å lage et datavirus fordi du er forbanna over at faren din får ha seg mer enn deg, er en forbannet taper verdig!

Men ellers da dere! Her humper det og går! Og det min kjære søster sa om at jeg skulle "sette meg i senga og denge løs på madrassen" til jeg var tom for aggresjon, hjalp! Men det kostet meg en pute...

3 kommentarer:

Bjørnar sa...

hørt om sikkerhetskopi?

Anonym sa...

"børni said...
hørt om sikkerhetskopi?"

LOL. Stakkars pute.

Andreas sa...

Well, you know Dale, aggression can be a nasty little thing! And besides, I had to get it out, or else I would probably have killed my roomy or something... ;)