onsdag, august 16, 2006

Brain Damage

Hei! Nå er det en stund siden forrige post (den som kom i natt var egentlig Lottes utspill, men jeg syntes det var så bra!), så nå skal jeg gjøre et ærlig forsøk på å oppdatere!

Siden sist har det skjedd en hel del; jeg har blant annet flyttet oppover til Trondheim og blitt trønder (Venner og bekjente;Det er bare å venne seg til 'tjøle luggumt', 'sjø' og 'mærsomt varmt'. Trønderbart er også underveis) Ellers kan jeg vel fortelle at jeg har, etter varsom omtanke, valgt å merke meg for livet. Kjempefint!

Nye, spennende og noget hjernebarkpirrende tanker er også snart å finne på siden, men etter panikksøking etter hybel to uker før skolestart fordi man alltid er treig i avtrekket, er hjernekapasiteten på et lavpunkt. Når man risikerer å måtte bo i telt et skoleår, gjør det noe med en.

Men som sagt, vi er på bedringens vei. Etter en flere timers lang samtale med Lotte på Samfundet i går, formelig kjenner jeg hjernen svulme tilbake mot nye høyder.

Blir bra det her, sjø!

4 kommentarer:

Kristin Storrusten sa...

VARSOM OMTANKE! Jaså.

Godt at du trives i bartebyen. Skal ikke se bort fra at jeg kommer på plagsomt besøk fra tid til annen. Si fra hvis jeg skal generere deg noen venner, jeg kjenner noen ntnu-studenter det kan være verdt å snuse på.

Anonym sa...

Så bra å høre at alt står bra til med deg Andreas. Jeg kommer til å henge meg på Kristin å komme på besøk til Trondhjem. Gleder meg til å se deg igjen i volleyballhelgen.

Anonym sa...

Yar!


*kosepå*


(kul blog, du er flink til å skrive :)

Anonym sa...

hvis du får deg bart kommer jeg å tvangsbarberer deg :p
og da tar jeg ikke bare barten :D