onsdag, februar 07, 2007

Congratulations

....og der var ByensBesteBosted en saga blott, til stor sorg for mange trofaste lesere....

Nå skal ikke jeg ha noen ære for noe som helst i den bloggen, siden det utelukkende var Kristin og Tines idè om å dra meg inn i virrvarret av kaotikk (går det an å skrive det?!) og følelsesmessige vakuum/høydare, som utløste de to få innleggene jeg hadde.
En stor takk til dere begge; både for at jeg fikk lov til å bidra, og for at dere har holdt en knallblogg gående så lenge som dere har gjort!

Og Kristin, synes tommelen din er fin jeg! Dametommelen sin det!

....og der var sørgestunden over! Ellers kan jeg meddele at det har hendt rentikkesålite her i snøfyl... vent litt...nå regner det pinadø meg igjen... regntunge Trondh.... men hva f... snøtunge Trondheim! Blandt annet våknet jeg forleden morgen til at to menn stod å snakket til meg.

('HahaHA!' tenker kanskje noen av dere nå... 'Andreas ble vekket av noen vakter etter å ha sovna kav driting på et utested!' Det har dere helt feil i! HAHA!)

Jeg skjønte ikke så mye selv, skal jeg være helt ærlig, ettersom det kun var meg og kjæresten min i senga, og vi sov alene på hennes rom, og de argumenterte for og imot at jeg skulle få gå på do. Innen nå skjønte jeg at jeg tydeligvis hadde blitt fullstendig loco, og sjekket om jeg hadde skadet meg selv mens jeg sov, helt til gårsdagens mi...... Vent litt.... Hvilken interesse kan dere overhodet ha for at jeg hadde omgangsjuka?

Beklager, alle sammen, denne bloggen skal jo egentlig handle om mine refleksive tanker om diverse usaklige ting.. Dette har nå sporet av, men jeg lover å komme sterkt tilbake en gang i nær fremtid!

4 kommentarer:

Bjørnar sa...

Jeg mener bestemt å ha hørt den siste setningen før!? Hadde vært hyggelig om du begynte å bli litt mer aktiv igjen da!!!

Andreas sa...

Joda, Borni, men den gangen handlet det om at jeg skulle begynne å blogge mer; denne gangen omhandler det temaene jeg skriver om, hvor det i de siste postene slettes ikke har handlet om tanker, men spesifikke handlinger!

Må'kke dra ting ut av sammenhengen vettu! ;)

Anonym sa...

Som en av de mange trofaste leserne av BYBEBO må jeg si det var utrolig trist at de avslørte seg selv, heller leve lykkelig uvitende sier nå jeg! DEt må kanskje bety at jeg må begynne å blogge litt mer selv igjen, noe som kan være meget skummelt i grunn. God bedring forresten!

Andreas sa...

Tusen takk skal du ha! Alltid utrolig godt med noen som har omtanke og som kan synes litt syndt på meg!