mandag, juni 26, 2006

Nei, sier jeg!

Nå begynner jeg å bli dritlei å beklage for en dårlig oppdatert blogg, samt at jeg får dårlig samvittighet av å ikke gjøre det, så from here on promise I on tro und honor to oppdatere meine blogg frequently for å tilfredstille and muligens keep on noen of those som leser den. Shultz!

Selv om jeg naturlig nok fremstilles og oppfører meg eksemplarisk(man er da en herre), hender det at det løper en ikke så liten jævel inn i kroppen min, og tar over all kontroll i en kort (eller lengre) periode. De av dere som har sett dette noget sjeldne fenomenet fremtre i Anderas' skikkelse, fårstår naturlig nok at dette er et urgammelt instinkt som sparker inn. Bullshit, tenker nok sikkert mange nå, men jeg lover dere; Det er ikke noe jeg gjør bevisst.

Fredag den 23., St. Hans aften, dro jeg inn til Oslo for å møte Lotte, Rebekka, Nina og Sebastian, for hyggelig samvære på en nok så flott dag. Vi møttes klokken halv åtte på Karl Johan (Bjeccis guidet det til:"Vi står på Karl Johan ved solbrillene"), og strollet oppover gaten før vi endte opp på Egon hvor vi satt og pratet, lo og koste oss til klokken ble elleve. Da ruslet vi oppover Karl Johan igjen for å finne et passende sted for Sebastian å spise (Og det var også her den lille jævelen fant veien inn i mitt skjøre hode)

På Egertorget stoppet vi et lite øyeblikk foran 3 Brødre, og skravlet. Jeg stod med ryggen halvveis vendt mot Rebekka mens hun snakket, da det plutselig poppet inn i hodet mitt (Er det ikke på Karl Johan horene trekker?). Dette førte til at jeg, med en gang Rebekka er ferdig med å snakke, bråsnur meg mot henne og sier i en høy og lett påtatt irritert stemme: Nei, sier jeg! Jeg vil ikke kjøpe sex av deg!
Priceless! Uttrykket til Bjeccis og de som satt på 3 Brødre er nok noe som vil sitte fastspikret i hjernebarken min resten av livet.

Videre skal det sies at jeg forlot gjengen 23:40 for å ta bussen tilbake til min kjære søster som bor på Lilleaker, men endte etter en liten stund opp på Tonsenhagen etter å ha tatt buss nr. 32 feil vei. Taxi med natt- og helgetakst er ikke billig, men gode råd er dyre når siste buss er gått. Det var verdt det uansett!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det høyrest ganske morsomt ut, men ikkje for Rebekka. Eg kan tenke meg at ho blei ganske sint.

Andreas sa...

Hehehe... Nei, hun ble faktisk ikke det! Men hun så igrunn ut som en fisk som har vært litt for lenge på land, og den største munnen siden Storrusten!
Ubetalelig morro!